De Pindakaaswinkel

productontwikkeling

Pindakaas, wie is er niet mee opgegroeid. En dit product blijft nog altijd groeien aan populariteit. In 2016 is heeft de Pindakaaswinkel de eerste winkel specifiek gericht op dit product geopend. Om het grote publiek kennis te laten maken met hun product en unieke smaken.

De Pindakaaswinkel

productontwikkeling

Pindakaas, wie is er niet mee opgegroeid. En dit product blijft nog altijd groeien aan populariteit. In 2016 is heeft de Pindakaaswinkel de eerste winkel specifiek gericht op dit product geopend. Om het grote publiek kennis te laten maken met hun product en unieke smaken.

De Pindakaaswinkel

productontwikkeling

Pindakaas, wie is er niet mee opgegroeid. En dit product blijft nog altijd groeien aan populariteit. In 2016 is heeft de Pindakaaswinkel de eerste winkel specifiek gericht op dit product geopend. Om het grote publiek kennis te laten maken met hun product en unieke smaken.

De Pindakaaswinkel

productontwikkeling

Pindakaas, wie is er niet mee opgegroeid. En dit product blijft nog altijd groeien aan populariteit. In 2016 is heeft de Pindakaaswinkel de eerste winkel specifiek gericht op dit product geopend. Om het grote publiek kennis te laten maken met hun product en unieke smaken.

De vraag

Het merk ontwikkelt continue nieuwe smaken om hun doelgroep te blijven verrassen met de unieke combinaties. En wie kan hier nu niet beter over meedenken dan food influencers die dagelijks bezig zijn met smaak.

Onze oplossing

De Pindakaaswinkel heeft daarom handen ineen geslagen met food influencers Jorrit en Sofie van de populaire kanalen Lekkerensimpel.nl. Gezamenlijk hebben zij een nieuwe unieke Pindakaas-smaak ontwikkeld: Chocolate chip cookies.

Het resultaat

Het is uitgebracht als limited edition smaak met een oplage van 1.800 potten. Alle potten zijn binnen één maand uitverkocht. Er zijn 1.100 potten verkocht via de website en 700 potten in de winkels. Lekkerensimpel hebben voor de campagne totaal 814.000 social bereik gerealiseerd.

Contact

Ben je een merk met interesse in slimme influencer marketing en een one-stop-shop voor alles rondom influencer & social marketing? Of een influencer die zich graag laat ontzorgen door een solide partner om toffe projecten te kunnen doen?


De deur van House of Foodies staat altijd open. Wij horen graag van je!

Contact

Ben je een merk met interesse in slimme influencer marketing en een one-stop-shop voor alles rondom influencer & social marketing? Of een influencer die zich graag laat ontzorgen door een solide partner om toffe projecten te kunnen doen?


De deur van House of Foodies staat altijd open. Wij horen graag van je!

Contact

Ben je een merk met interesse in slimme influencer marketing en een one-stop-shop voor alles rondom influencer & social marketing? Of een influencer die zich graag laat ontzorgen door een solide partner om toffe projecten te kunnen doen? De deur van House of Foodies staat altijd open. Wij horen graag van je!

Contact

Ben je een merk met interesse in slimme influencer marketing en een one-stop-shop voor alles rondom influencer & social marketing? Of een influencer die zich graag laat ontzorgen door een solide partner om toffe projecten te kunnen doen?


De deur van House of Foodies staat altijd open. Wij horen graag van je!